ReXoNeQ |
Wysłany: Pią 22:58, 16 Lut 2007 Temat postu: Counter-Strike 1.6 |
|
Counter-Strike 1.6
Counter-Strike został wydany przez Gooseman'a i Cliffe'a 19 czerwca 1999 roku i od tego czasu jest wciąż ulepszany. CS jest modyfikacją (MOD'em) wspaniałej gry jaką jest Half-Life, a właściwie jego trybu Multiplayer. Wysiłki autorów skupiły się na zbudowaniu klimatu dwóch walczących ze sobą drużyn: Terrorystów (Terrorists) i Anty-Terrorystów (Counter-Terrorists).
Co w takim razie różni CS od innych gier wieloosobowych ? Przede wszystkim większy realizm! W porównaniu na przykład z serią gier Quake, w CS nie znajdziemy porozrzucanych apteczek, amunicji i powerupów. Wszelki >ekwipunek i broń, potrzebną w trakcie rozgrywki, gracz musi kupić za zarobione pieniądze. Można tego dokonać przez wykonanie zadania (podłożenie bomby, uratowanie zakładników, zabicie VIP'a etc.), oraz zabijanie przeciwników.
Drużyny w Counter-Strike
Terrorists (terroryści)
Counter-Terrorists (antyterroryści)
Tryby rozgrywki:
1 Hostage Rescue (odbicie zakładników).
Ten tryb rozgrywany jest na mapach cs_xxxxx. Zadaniem antyterrorystów (CT) jest odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast muszą im w tym przeszkodzić. Rozgrywka kończy się w momencie, gdy CT uwolnią wszystkich zakładników, któraś z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę.
2 Bomb / Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)
Akcja rozgrywki toczy się na mapach de_xxxxx, a główną rolę odgrywają terroryści. Mają oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca, w którym muszą podłożyć bombę. Oczywiście CT będą im w tym przeszkadzać. Rozgrywka kończy się w momencie wybuchu bomby, rozbrojeniu jej przez CT, stracie wszystkich graczy przez jedną z drużyn lub skończeniu się czasu.
3 Assassination (zamach).
Areną działań są mapy as_xxxxx. Jeden z graczy CT staje się VIPem, którego reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem T jest zabicie VIPa a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się gdy VIP bezpiecznie dotrze do punktu ewakuacyjnego, T zabiją VIPa, drużyna straci wszystkich graczy lub czas rozgrywki zostanie przekroczony.
4 Escape (ucieczka).
Ten tryb został oficjalnie wycofany w CS beta 7.0, jednak możliwość gry pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_xxxxx. Zadaniem terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to łatwe, gdyż T nie mogą kupować broni - jedyną możliwością jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. CT muszą oczywiście powstrzymać T przed ucieczką. Rozgrywka kończy się gdy połowa graczy T ucieknie, CT powstrzymają (zabiją) większość terrorystów, jedna z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas. Po 8 rozgrywkach w tym trybie, role się odwracają. |
|